huhuhu...tok aku dah merajuk dengan aku!


huhu...tok aku dah merajuk dengan aku...:'(
x adil...!! asyik2 merajuk jex...dia x fikir kew org sibuk..!
dia x fikir kew!!
aku nyeh punya la sibuk sebab aku dah form 3 dah pun...sibuk nak belajar!
supaya setanding dengan si AMAN 2!! (sepupu aku nama dia akmal..but 2 kira nama glamour dia la)
aku tahu la aku nyeh bodoh dari sepupu2 aku...tapi bila org berusaha nak belajar supaya dapat jadi setanding dengan sepupu2 yg lain dia pulak buat hal!! nak BERDRAMA lebih!! ny yg sakit hati nyeh!!
dah 2 bila org balik rumah dia...dia nak bising2 plak!!
hah!! dasar betul!!
sakit hati sangat!! x dew benda lain yg nak dia lakonkan...asyik2 drama sama jex!!
ish!!
bila aku gagal dapatkan yg macam apa yg diaorg nak!!
NAK MARAH2 AKU PULAK!!
apa kes 2!!
ish!!! macam nak pukul2 jex dinding!

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020